το προφιλ μας..!!!???!!!


Το φετίχ με ζωντανά πράγματα περιλαμβάνει τα μέρη του σώματος π.χ. πατούσες, γλουτοί, αστράγαλοι, δάχτυλα κ.λ.π. Ο Steele θεώρησε ότι ήταν συχνά αδύνατο να γίνει ένας σαφής διαχωρισμός μεταξύ του ποδιού και των παπουτσιών αν και αλλοι ερευνητές θα είχαν διαφορετική άποψη. Οι δημοσιευμένες έρευνες δείχνουν ότι οι φετιχιστές δεν έχουν κοινωνικότητα, είναι αρκετά απομονωμένοι στις ζωές τους και έχουν μια μειωμένη ικανότητα στο να πλησιάζουν το άλλο φύλο. Ο Rossi (1990) αναφέρει ότι η πλειοψηφία των αρσενικών φετιχιστών ήταν παντρεμένοι, ζώντας τέλεια με τη σύζυγό τους, οι οποίες γνώριζαν πλήρως τη σεξουαλική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του συντρόφου τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις ο Rossi αναφέρει ότι αυτό το είδος φετίχ δεν παρεμπόδισε τις σεξουαλικές τους σχέσεις. Σαφώς φαίνεται να υπάρχει μια διχοτομία των απόψεων αυτών. Ίσως η προηγούμενη περιγραφή αναφέρεται στο επίπεδο φετιχισμού 3 & 4 και του επιπέδου 1 & 2 της περιγραφής του Rossi. Εντούτοις παραμένει ένα μυστήριο στην επιστημονική βιβλιογραφία και υπό αυτήν τη μορφή κανένα άκριτο και γρήγορο συμπέρασμα δεν μπορεί να εξαχθεί. Πάντως, δεν είναι όλοι οι ποδολάγνοι (ή ποδόφιλοι) και φετιχιστές παπουτσιών, ή αντίστροφα και σπάνια θα προσελκυστούν και απ τα δύο. Η πλειοψηφία των φετιχιστών είναι απολύτως απληροφόρητοι το πώς άρχισε η αγάπη τους για τα πόδια. Οι φετιχιστές ποδιών τείνουν να κρατήσουν την κλίση τους κρυμμένη από φόβο για τον κοινωνικό εμπαιγμό ή άλλες ανησυχίες. Διατηρούν ένα στενό κύκλο με άλλους φετιχιστές όπου λειτουργούν άνετα. Παλιότερα οι λέσχες, και τώρα οι ιστοσελίδες στο διαδίκτυο έχουν να προσφέρουν πολλά σ αυτούς που προτιμάνε τέτοιες καταστάσεις. Οι φετιχιστές ποδιών μπορούν να βρεθούν σε κάθε επίπεδο της κοινωνίας, και αυτό περιλαμβάνει πολλούς διάσημους και γνωστούς ανθρώπους συμπεριλαμβανομένων των Casanova, Goethe, Pierre Baudelaire, du Maurier, Thomas Hardy, και F Scott Fitzgerald. Δημογραφικός πληθυσμός Είναι δύσκολο να γίνει υπολογισμός το πόσοι ακριβώς είναι αυτοί που ασχολούνται με τον φετιχισμό η έχουν κάποιοι είδος φετίχ λόγω της φύσης του είδους αλλά και το ότι Πολλοί το αποκρύπτουν. Αν και η πλειοψηφία έχει να κάνει με τον αντρικό πληθυσμό είναι δύσκολο να εντοπιστούν τα αιτία που τους οδηγούν σ αυτό το είδος προτίμησης τους. Υπάρχουν μελέτες όμως που δείχνουν ότι υπάρχει ομοιογένεια στο πληθυσμό με αλλά είδη παραφιλίας όπως επιδειξιομανία, τρανσεξουαλισμός (Krafft-Ebing, 1965). Δεν υπάρχει ένας ακριβής αριθμός αυτών που ασχολούνται με την ποδολαγνεία, αλλά οι εκτιμήσεις υπολογίζονται περίπου ανάμεσα στο ¼ με ¾ του 1 % του αντρικού πληθυσμού πάνω από 17 ετών. Τι τους ελκύει Οι φετιχιστές βλέπουν το πόδι σαν μια ερωτογενή ζώνη όπως κάποιοι άλλοι βλέπουν αλλά μέρη του ανθρώπινου σώματος. Τα μέρη του ποδιού που τους ελκύουν είναι το μέγεθος του ποδιού, η καμάρα και η πατούσα, το μήκος και μέγεθος των δαχτύλων, το χρώμα και η υφή του δέρματος, οι γραμμώσεις της φτέρνας και των αστράγαλων, η απαλότητα της πατούσας, ακόμα και η μυρωδιά των ποδιών. Κάθε ένα απ αυτά τα χαρακτηριστικά λαμβάνει εξίσου μέρος στην ανταπόκριση φιλιών, χαδιών, γλειψίματος και χαϊδέματος. Ακόμα και τα δάχτυλα των ποδιών της γυναίκας χρησιμοποιούνται για να υποκαταστήσουν την πεολειχία (Stekel, 1964). Οι ποδολάγνοι βρίσκουν ελκυστικό και όμορφο αυτό το μέρος του σώματος στην γυναικεία προσωπικότητα. Όμως, εάν δεν ταιριάξουν αυτό το μέρος του σώματος, δηλαδή τα πόδια με κάποιο άλλο μέρος του σώματος τότε δεν υπάρχει ελκυστικότητα (Ellis, 1936). Οι φετιχιστές ασχολούνται διεξοδικά με την καθαριότητα του συγκεκριμένου μέρους του ανθρώπινου σώματος αν και υπάρχουν αναφορές στην βιβλιογραφία ότι ακόμα και βρόμικα πόδια τείνουν να τραβήξουν την προσοχή τους, αν και αυτό συμβαίνει στην πλειοψηφία σε ομοφυλοφιλικές καταστάσεις. Η μυρωδιά των ποδιών έχει μια ιδιαίτερη δυναμική για την σεξουαλική διέγερση στους ποδολάγνου. Ο Aigremont- Rossi (1990) αναφέρει ότι η μυρωδιά των ποδιών στον φετιχιστή έχει την ίδια σημασία που έχει για κάποιον άλλο η μυρωδιά των γεννητικών οργάνων η άλλων μερών του σώματος για την επίτευξη της σεξουαλικής διέγερσης. Οι ποδολαγνοι διεγείρονται συνήθως με εικόνες από πόδια είτε προσπαθούν να βλέπουν τέτοιο είδος θεμάτων. Γενικά πάντως, προτιμούν ήπιες σκηνές, αισθητικά αποδεκτές που εστιάζονται στο χαΐδεμα, φίλημα, γλείψιμο των ποδιών. Ο φετιχιστής έχει έντονο σεξουαλικό ενθουσιασμό και διέγερση με τα πόδια που είτε χρησιμοποιείται ως προκαταρκτική συμπεριφορά είτε ως υποκατάστατο της ερωτικής πράξης. Οι περισσότεροι φετιχιστές παπουτσιών και ποδιών είναι ανακουφισμένοι όταν μάθουν ότι η σύντροφος τους έχει προσαρμόσει αυτό το είδος συμπεριφοράς στην ερωτική τους ζωή. Αυτό είναι πιθανώς επειδή ο φετιχισμός ποδιών θεωρείται συνήθως μη-παθολογικός και μια παραλλαγή αυτής της ερωτικής συμπεριφοράς. Το πόδι είναι ένα πολύ ευαίσθητο όργανο που δίνει ευχαρίστηση και στους δύο συντρόφους. Το γαργάλημα των ποδιών μπορεί να δώσει, επίσης, μια αίσθηση ηδονής στα προκαταρκτικά καθώς επίσης μπορεί να είναι μια ερωτική ανταπόκριση στο άλλο φύλο. Ο φανατικός φετιχιστής ποδιών κρυφοκοιτάζει τα πόδια με τον ίδιο τρόπο που άλλοι επιδιώκουν την ευκαιρία να βλεπουν ανθρώπους που ντύνονται με ειδικό τρόπο, όπως κολλάν, δερμάτινα ρούχα κλπ. Προσελκύονται φυσικά από τα πόδια που είναι ανοικτού τύπου όπως τα σανδάλια και τα ανοιχτά ψηλοτάκουνα παπούτσια. Η εστίαση της προσοχής τους βρίσκεται στη συμπεριφορά αυτής που τα φοράει ειδικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα πόδια τους με τους μη λεκτικούς τρόπους.

Bibliography

Bender K J 1998 New prescription for paraphilia Psychiatric Times 15:4
Block B Chapter 5 The Erotic Foot Foot Talk
Brame GG, Brame WD & Jacobs J (1996) Different loving: the world of sexual dominance and submission London:Arrow
Caprio FS 1967 Variations in sexual behaviour New York: Citadel Press.
Diagnostic and Statistical Manual of Medical Disorders (DSM) American Psychiatric Association
Ellis A & Arabanel A 1961 The encyclopaedia of sexual behaviour (Vol I &II) New York: Hawthorn Books.
Ellis H 1936 The Psychology of Sex (Vol I & II) New York: Random House
Footage Frame Up Films, New Zealand
Flugel JC 1930 The psychology of clothes London: International Universities Press
Freud S 1927 In Standard Edition Vol 21 London: Hogarth Press 1961 1490-157
Gebhardt PH 1994 Fetishism and sadomasochism In Gammon L & Makinen M Female fetishism: a new look London: Lawrence & Wishart p 38.
Gianni AJ, Colapietro G Slaby A Melemis SM Bowman RK 1998 Sexualization of the female foot as a response to sexually transmitted epidemics: a preliminary study Psychological Reports 83 491-498.
Haeberle E J 1983 The birth of sexology: a brief history in documents
John Willie's Bizarre Verlag GmbH: Benedikt Taschen 1996
Kafka M P 1996 Therapy of sexual impulsivity: the paraphilias and paraphilia-related disorders Psychiatric Times 13:6
Kaplan L 1991 Female perversions: the temptations of Emma Bovary New York: Doubleday
Krafft-Ebing R 1965 Psychopathia sexualis New York: Putman's Sons
Menninger KA 1961 The human mind New York: Alfred A Knopt.
Meyer J 1994 Scott Fitzgerald New York: Harper Collins 12-14.
Nersessian F 1998 A cat as fetish: a contribution to the theory of fetishism Inter Journal Psychoanal 79:4 713-725.
Richards K R 1996 Ladies of fashionleasure, perversion or paraphilia Inter Journal Physchoanalysis 77 337-351.
RossiWA1990 Foot and shoe fetishism : part one Journal of Current Podiatric Medicine 39:9 9-23.
RossiWA1990 Foot and shoe fetishism : part two Journal of Current Podiatric Medicine 39:10 16-20.
Steele V 1996 Fetish: fashion, sex and power New York: Oxford University Press
Stekel W 1964 Sexual aberrations New York: Grove Press
Thompson B Soft core London: Cassell
Wedeck H E (ed) 1963 Pictorial History of Morals New York Philosophihical Library
Weinberg MS Williams CJ Calhan C 1994 Homosexual foot fetishism Archives of Sexual Behaviour 23:6 611-626.
Wise TN, Fagan PJ, Schmidt CW, Ponticas Y, Costa PY. 1991 Personality and sexual functioning of transvestitic fetishists and other paraphilics Journal of Nervous and Mental Disease 179:11 694-698.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Как говорилось на Seexi.net Хочу спросить совета у читателей этого сайта. С 2000 года я стала прихожанкой одного из московских храмов, храм расположен в центре Москвы. Стала чаще бывать в храме, познакомилась с людьми, коие там служат. Старалась помогать храму, как могла. Пять лет назад у меня произошла одна история, и служительница храма порекомендовала попросить батюшку отслужить молебен. Молебен батюшка отслужил, в последствии этого я стала чаще бывать в храме, не пропускала ни одной родительской, бывать на исповеди и причастии. И года 4 назад я заметила что духовная дочь батюшки, с коим я общаюсь плюет в мою сторону и говорит гадости. Я поначалу, думала что мне может показаться на первый взгляд, потом пыталась наладить с ней отношения, потом вообще перестала обращать на нее внимание. Год назад я спросила у старосты храма в чем здесь может быть проблема, на что она мне ответила, что эта дама уже из храма пятерых женщин уцелела, я у нее шестая. И дело в ревности, она ревнует что батюшка еще с кем-то общается. Я терпела еще полгода плевки в свою сторону, а потом подумала в случае в случае если храм и его служители не имеют все шансы это прекратить, отчего я обязана это терпеть? Она правда, проявляет свое отношение ко мне, когда никто не видит, хотя все служители об этом знают. Я стесняюсь поапеллировать батюшке. И в храм не хочется идти, не была там уже полгода. Посоветуйте, что делать?

Ανώνυμος είπε...

архивсправочник для любящих родиелей.
Мы даем удобное пособие которое поможет всем
неопытным родителям изучить как надежнее ухаживать за своим бебиком блог http://rubebi.ru
Извините что может не в ту раздел написал. но не нашел раздел рекламы
[url=http://rubebi.ru/mult/1601-shepot-serdca-whisper-of-the.html]Шёпот сердца / Whisper of the Heart (1995) : Энциклопедия для родителей[/url]