Μια φορά ήταν ένα ζευγάρι αριστοκρατικό, το οποίο είχε έναν μπάτλερ στο σπίτι του
. Ένα Σαββατοκύριακο που έπρεπε να λείψει το ζευγάρι, άφησαν τον μπάτλερ μόνο στο σπίτι να το προσέχει. Ξαφνικά, το βράδυ του Σαββάτου, χτυπά η πόρτα και τρέχει ο μπάτλερ ο John ν' ανοίξει την πόρτα. Ανοίγοντας βλέπει την κυρία και κοκαλώνει.
- Κυρία, σας περίμενα αύριο...
- Ναι, John αλλά τελικά ήρθαμε σήμερα... John, έλα μαζί μου στην κρεβατοκάμαρα.
Ο John ακολουθεί την κυρία, η οποία κλειδώνει πίσω της την πόρτα.
- John, βγάλε το φόρεμα μου...
- Μάλιστα, κυρία...
- John, βγάλε το σουτιέν μου...
- Μάλιστα, κυρία...
- John, βγάλε τις γόβες μου...
- Μάλιστα, κυρία...
- John, βγάλε το καλσόν μου...
- Μάλιστα, κυρία...
- John, βγάλε το εσώρουχό μου...
- Μάλιστα, κυρία...
- John, άλλη φορά να μη φοράς τα ρούχα μου όταν λείπω!!
 
 

1 σχόλιο:

sin είπε...

καλοοοοοοοοοο!!!!!!
βρε τον john κανει και τετοια!!χιχιχι!!